Eksisterende medlem i Midtals Idrætsforening:
1. Klik på "vælg" ud for det pågældende hold du ønsker at tilmelde dig på
2. "Login" med dine nuværende log-ind oplysninger
Nyt medlem:
1. Klik på "vælg" ud for det pågældende hold du ønsker at tilmelde dig på
2. Scroll ned i bunden og vælg "Opret profil"
3. Udfyld formularen
4. "Luk vinduet"
5. Du kan nu tilmelde dig det ønskede hold med din nye profil
6. Tryk næste
7. Accepter handelsbetingelser og tryk næste
8. Betal -> Godkend med NemID/MitID
Medlemskab
Medlemskab
Find dit hold her...
Link til Handelsbetingelser
Passivt medlemskab
Automatisk kontingentbetaling som passiv medlem.
Tilmeld dig et hold.
Kontakt os, hvis du ønsker, at vi trækker din kontingentindbetaling automatisk fra dit betalingskort.
Du vil herefter fremadrettet modtage en mail tre dage, før vi trækker betalingen fra dit tilmeldte kort. Betalingen dækker for et helt kalenderår.
Tilmelder du dig eksempelvis den 1. marts, har du betalt for 1. januar til 31. december.
Den 1. januar trækker vi pengene for et nyt kalender år.
Ved spørgsmål bedes du rette henvendelse til foreningens kasserer.
FAQ
For at opsige skal du gøre følgende:
- Log ind på "Medlemslogin".
- Trykke på menupunktet "Økonomi".
- Trykke på menupunktet "Oversigt" under rubrikken "Abonnement" i menuen til venstre.
- Sæt et flueben i "Opsagt"-kolonnen ud for det abonnement du er tilmeldt.
- Bekræft opsigelsen ved at trykke "OK" i dialogboksen.
Ændring/Tilmelding af betalingskort
For at ændre/tilmelde dit betalingskort, skal du gøre følgende:
- Log ind på "Medlemslogin".
- Trykke på menupunktet "Økonomi".
- Trykke på menupunktet "Kortoplysninger" under rubrikken "Betalingskort" i menuen til venstre.
- Tryk på tilmeld / skift kort, alt afhængig af hvad du ønsker
- Indtast dine kort oplysninger, og afslut med dit nemid/mitid
Betaling ikke gået igennem grundet manglende dækning
- Log ind på "Medlemslogin".
- Klikke på menupunktet "Økonomi".
- Vælge punktet "Betalinger" under afsnittet "Betalingskort" i menuen til venstre.
- Vælg fanebladet "Afbrudte" oppe i toppen.
- Klik på knappen "Forsøg igen" ud for den pågældende betaling.
Betaling ikke gået igennem grundet nyt/spærret kort
Vejledning:
- Log ind på "Medlemslogin".
- Trykke på menupunktet "Økonomi".
- Trykke på menupunktet "Kortoplysninger" under rubrikken "Betalingskort" i menuen til venstre.
- På denne side trykker du på knappen "Skift kort".
- Indtast derefter kortoplysninger på dit nye betalingskort og tryk "Opret abonnement".
- Godkend med NemID / MitID.
- Vælge punktet "Betalinger" under afsnittet "Betalingskort" i menuen til venstre.
- Vælg fanebladet "Afbrudte" oppe i toppen.
- Klik på knappen "Forsøg igen" ud for den pågældende betaling.